poniedziałek, 11 lipca 2011

walka z wiatrakami/mediami

Od dłuższego już czasu (jakieś 2 lata) próbujemy zrealizować kampanię ogólnopolską prewencyjną na temat handlu ludźmi, ponieważ świadomość tego procederu w Polsce jest praktycznie zerowa. Mamy zdjęcia, projekty, gotowe bilboardy, stronę internetową itp (dzięki zaprzyjaźnionym firmom reklamowym), jedyne czego nie mamy, to pieniędzy na udostępnienie owej reklamy w mediach ogólnopolskich. Kampanie społeczne niestety nie mają ulg ani w telewizji ani w gazetach, bilbordy trzeba wydrukować, ceny są dla nas nierealne, natomiast musimy się pojawić w mediach ogólnopolskich żeby skorzystać z opcji dotacji dla organizacji przez SMS (nikt nie będzie spisywał konta banku z plakatów) i tak to wygląda trochę jak paragraf 22: Nie ma kampanii bo nie ma SMSów więc nie ma kasy na kampanię bo nie ma kampanii itp. Po mimo frustracji jest w nas jakaś siła żeby popychać temat do przodu, bo trzeba. Jak umiecie to pomóżcie.


Brak komentarzy: